Mokymų pradžia: Liepos 5 d. 19:00val. 

SVEIKOS GYVENSENOS PROVERŽIS

Šis praktinis kursas skirtas tiek moterims, tiek vyrams, kurie nori pagerinti savo gyvenimo kokybę
per ateinančias 30 dienų per grūdinimasi, mitybą, sportą, miegą ir sveikus įpročius.

Mokymus veda sveikesnės gyvensenos praktikas Alanas Dzeranovas

👇 Plačiau apie mokymų programą

Sporto bendruomenės „UŽ 7 MARIŲ” bendraįkūrėjas, treneris, sveikesnės gyvensenos praktikas bei patarėjas, LRT laidos „Į Sveikatą“ autorius ir vedėjas, lektorius, grūdinimosi ekspertas, 3 vaikų tėtis.

Pradėk rūpintis savo sveikata jau šiandien!

Mokymų kursas yra paremtas išskirtinai praktinėmis lektoriaus žiniomis ir patirtimi. Visa tai bus papildyta praktika ir mokslu grįstomis žiniomis.

AR ŽINOJAI...?

Kokios yra pagrindinės sveikatingumo sritys ir kaip jos lemia tavo gyvenimo kokybę bei rezultatus gyvenime?

Dienos režimas, fizinis aktyvumas, miegas, grūdinimasis, mityba, aktyvus laisvalaikis, žalingų įpročių atsisakymas,  teisingas kvėpavimas, meditacija ir kt.

Tai pagrindinės sveikatingumo sritys, kurios nulemia tavo gyvenimo kokybę ir rezultatus. Įsivaizduok - Tavo kūnas yra mašina ir jos patvarumą, gerumą, ilgaamžiškumą, galingumą lemią kiekvieną dieną pilamas kuras, priežiūra, naudojimosi sąlygos ir kiti faktoriai, kurie ir skiria gerą, prabangią mašiną nuo tos, kuri nuolatos gęsta, sustoja ir rūdija.

Nuolatos socialinėje erdvėje girdime, kad reikia grūdintis, sportuoti, sveikai maitintis, medituoti, gerti daug vandens ir t.t. Bet kiek iš tikrųjų mes išgirstų dalykų pritaikome savo gyvenime?

Keista, bet daugelis žmonių pradžioje būna labai motyvuoti keistis, bet laikui bėgant, neturėdami palaikymo iš aplinkos arba tinkamo bendraminčių rato palūžta ir grįžta prie įprasto jiems gyvenimo.

Bet skaudi tiesa, kad metai bėga ir mūsų kūnas transformuojasi ir pradeda siųsti signalus apie save, pavyzdžiui sulėtėjusi medžiagų apykaita, pablogėjęs miegas, sumažėjęs energijos lygis, atsiradę sąnarių skausmai, mažesnis lankstumas, pablogėjusi ištvermė, skausmai kūne.

Todėl yra kiekvieno iš mūsų atsakomybė rūpintis savo kūnu, nes tik jis mums leidžia siekti savo tikslų, įgyvendinti savo svajones. 

Užteks atidėlioti! Laikas susikurti ir pradėti gyventi kokybišką gyvenimą!

Sukūriau šią mokymų programą, kad išgirstos tiesos apie sveikatingumą kiekvieną dieną taptų praktika ir jūsų gyvenimo būdu.

Mokymų kursas yra paremtas išskirtinai praktinėmis mano  žiniomis ir patirtimi.  Visa tai bus papildyta praktinėmis užduotimis ir mokslu grįstomis žiniomis.

MOKYMŲ NAUDA TAU

Nuolatinis skubėjimas, darbe patiriamas stresas ir judėjimo trūkumas jau seniai tapo šiuolaikinio gyvenimo palydovais. Statistika negailestinga - daugiau nei pusę mirčių mūsų šalyje sukelia širdies ir kraujotakos sistemos ligos.

Šie mokymai padės tau:

  • atsikratyti žalingų įpročių;
  • susitvarkyti miego režimą;
  • ​įgauti daugiau fizinės ištvermės;
  • ​išsiugdyti tinkamus įpročius, kurie kurie padės geriau jaustis;
  • ​susitvarkyti dienos režimą;
  • ​susikurti naujų įpročių sąrašą;
  • ​susikurti kitą gyvenimo kokybę;
  • ​padaryti proveržį savo gyvenime.

MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA TIEMS, ...

  • kurie pasižadėjo kad pradės sportuoti rytoj;
  • ​kurie negali užlipti į 4 aukštą neuždusę;
  • ​kurie nori būti žvalūs ir energingi dienos metu;
  • ​kurie nori sustiprinti savo raumenis ir ištvermę;
  • ​kurie daug dirba ir neturi laiko užsiimti sportu ir sveikesne gyvensena;
  • ​kuriems reikia žinių kaip taisyklingai pradėti sportuoti ir rūpintis savo sveikata;
  • ​kurie nori pokyčių savo gyvenimo kokybėje.

MOKYMUS VEDA ALANAS DZERANOVAS

Sporto bendruomenės „UŽ 7 MARIŲ” bendraįkūrėjas, treneris, sveikesnės gyvensenos praktikas bei patarėjas, LRT laidos
„Į sveikatą“ autorius ir vedėjas, lektorius, grūdinimosi ekspertas, 3 vaikų tėtis.

„Didelis kiekis žinių, kurios dažniausiai būdavo naudojamos praktikoje, sukūrė didelį potencialą ir nemažą įdomių įpročių kiekį, kurie leidžia būti sveiku, stipriu ir laimingu. O iš to gimė noras dalintis geresnės gyvenimo kokybės elementais su visu pasauliu.”

„Praktinė patirtis, realizuojant savo paskirtį bei einant sveikesnės gyvensenos keliu, leidžia man tuo dalintis su šimtais žmonių kasdien.”

MOKYMŲ DATOS

Mokymų datos
Liepos 5d. 19:00val.
Liepos 7d. 19:00val.
Liepos 12d. 19:00val.
Liepos 14d. 19:00val.
Liepos 19d. 19:00val.
Liepos 21d. 19:00val.
Liepos 26d. 19:00val.


Jei kurią dieną negalėsite dalyvauti, galėsite peržiūrėti mokymų įrašą. Įrašus galėsite peržiūrėti pusę metų!

MOKYMŲ STRUKTŪRA

GRŪDINIMASIS - pagrindiniai grūdinimosi metodai. Grūdinimosi nauda ir žąla. Mokymų metu atrasi savo mėgstamą būdą grūdintis.

MITYBA - tikslas yra ne sėkminga dieta ar mitybos formulė, o esminis globalus suvokimas apie mitybos principus, makroelementų funkcijas, kalorijų reikšmę bei vitaminų poreikį. Mokymų metu įsisavinsi bendrą mitybos segmento paveikslą, kurią pateiksiu žmonių, o ne mokslo kalba. Mokymuose įsisavisi bendrą mitybos segmento paveikslą ir suformuosi naujus mitybos įpročius. 

SPORTAS - judesio nauda ir būtinybė. Atskirsime sportą nuo fizinio aktyvumo. Sužinosi ir pamatysi judesio rūšis ir pratimus, atrasi tau tinkamą fizinio aktyvumo formą.

SVEIKI ĮPROČIAI (1 dalis) - kalbėsime apie mano gyvenime naudojamus sveikesnius kasdienius įpročius, kuriais pradėti naudotis jau šiandien gali ir tu.

MIEGAS - miego svarba, praktiniai patyrimai ir išgyvenimai. Mokymuose sužinosi, kaip pagerinti savo miego kokybę, biologinio laikrodžio režimą, prabudimo faktorių. Galiausiai suprasi, kodėl tai yra taip svarbu palaikyti kasdieninį režimą. 

SVEIKI ĮPROČIAI (2 dalis) - gausi konkrečius pasiūlymus, kaip formuoti sveikus kasdienius įpročius, kuriuos galėsi lengvai adaptuoti savo gyvenime. 

APLINKA IR SĄMONINGUMAS - kokią įtaką tai turi kiekvieno iš mūsų kasdienei sveikatai. Gausi konkrečių nuorodų, patarimų, kaip įvairius saviugdos būdus integruoti į savo užimtą kasdienybę. 

KURSO AUTORIUS - ALANAS DZERANOVAS


Mokymų kursas yra paremtas išskirtinai praktinėmis lektoriaus žiniomis ir patirtimi. Tikiuosi, jog koncentruota 
atskirų sisteminių dalių teorinė medžiaga bei praktiniai patarimai su namų darbais mokymų metu 
padarys jus mano bendražygiais ir puikiais pavyzdžiais visuomenėje.

"Turiu didelį norą nugyventi ilgą gyvenimą ir sulaukus 90 metų padaryti pritūpimą su dviem proanūkiais ant rankų."

ĮSIGIJĘ MOKYMUS GAUSITE

  • Unikalią 4 savaičių Alano Dzeranovo SVEIKOS GYVENSENOS PROVERŽIO mokymų programą su teorinėmis ir praktinėmis pamokomis (moterims ir vyrams);
  • ​7 live video transliacijas su Alanu Dzeranovu apie grūdinimąsi, mitybą, sportą, dienos režimą, sveikus įpročius, miegą, sąmoningumą ir kt.; 
  • 7 klausimų-atsakymų sesijas, kuriose galėsite užduoti klausimus Alanui Dzeranovui;
  • ​#1 BONUSAS: Gausite prieigą prie uždaros mokymosi platformos, kurioje galėsite žiūrėti mokymus pusę metų;
  • #2 ​BONUSAS: Gausite prieigą prie uždaros Facebook mokinių grupės, kur galėsite užduoti klausimus pačiam Alanui ir bendrauti su kitais mokymų kurso dalyviais;
  • ​#3 BONUSAS. Gausite praktines užduotis ir namų darbus geresniam mokymų programos įsisavinimui ir rezultatams pasiekti.

ĮSIGYK MOKYMŲ PROGRAMĄ UŽ MAŽIAUSIĄ KAINĄ

Išankstinio bilieto kaina su -50% nuolaida
Tik 69 eurai vietoj 138 eurų!

Ši speciali kaina galios iki 2021-06-29d. 

Už šią kainą liko 3 laisvos vietos!

#1: Užsakovo informacija
Vardas, pavardė:
El. pašto adresas:
telefono numeris:
#2: Apmokėjimo informacija
Apmokėjimas debetine/kreditine kortele
KORTELĖS NUMERIS (16 SKAITMENŲ):
CVC (3 SKAITMENYS):
GALIOJIMO MĖNUO:
GALIOJIMO METAI:
Užsakoma paslauga
Kaina
69 Eur (su 50% nuolaida)
Jei norite apmokėti bankiniu pavedimu, padarykite pavedimą žemiau esančiais rekvizitais. Padarę pavedimą, atsiųskite pavedimo kopiją adresu: info@gyvenimoklubas.lt

Gavėjas: UAB INVERTINO
Sąskaita: LT307300010164805038
Paskirtis: kursas SVEIKOS GYVENSENOS PROVERŽIS

7 DALYKAI, KURIE PASIKEIS TAVO GYVENIME PO MOKYMŲ
  •  Sustiprinsite savo imuninę sistemą, prisijaukindami grūdinimasi šalčiu ir karščiu į savo gyvenimą lengvesniu keliu;
  • ​Išsiugdysite efektyviausią miego režimą, kuris padės sekančią dieną jaustis energingiau ir nuveikti daugiau darbų;
  • ​Išmoksite, kaip efektyviai galite atrasti laiko sporto treniruotei kelis kartus per savaitę ir taip sustiprinsite savo raumenyną, sąnarius ir kaulinę stuktūrą.
  • ​Susidėliosite į vietą savo biologinį dienos ritmą, kuris leis jaustis efektyvesniu(-e) darbe, namuose ir šeimoje.
  • ​Subalansuosite savo mitybos įpročius, be jokių alinančių dietų. Pasieksite svajonių svorį ir savijautą, valgydami pilnavertiškus ir kokybiškus produktus dienos metu.
  • ​Išsiugdysite sveikus įpročius savo gyvenime, kurie padės jaustis energingais ir žvaliais.
  • ​Įgysite didesnį sąmoningumą savo gyvenime, kuris leis priimti kasdien priimti teisingesnius sprendimus, kurie padės jums padaryti sveikos gyvensenos proveržį!

Saugus atsiskaitymas

Mes laikomės visų BDAR (GDPR) reikalavimų, todėl užtikriname jūsų duomenų ir atsiskaitymo saugumą.  Puslapyje naudojame aukšto lygio šifravimo sistemą, todėl operacijos yra apsaugotos nuo duomenų pažeidimų.

ŽINIASKLAIDA APIE ALANĄ


Visos teisės saugomos | © GyvenimoKlubas